TARGI ROZMAITOŚCI

ZAPISY

 
LINEUP’25 POZNAŃ
29-30.11 / 14.12

Prowadzisz własny biznes? Pokaż go światu!

Może własnoręcznie wytwarzasz naturalne kosmetyki, może haftujesz portrety, a może żaden kaszmirowy sweter z drugiej ręki się przed Tobą nie ukryje i prowadzisz butik z perełkami vintage?

Dołącz do grona wystawców na Targach ROZMAITOŚCI – jedynych w swoim rodzaju targów designu i rękodzieła.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Nabór na Targi Rozmaitości ZIMA 29-30.11 zakończył się. Wypełnienie formularza skutkuje umieszczeniem na liście rezerwowej.
Zapisy na ŚWIĘTA 14.12 trwają do 29.10 godz. 23:59.

    Nazwa marki do publikacji (w formie, jaka ma być podana w materiałach targowych) (wymagane)

    Strona www (wymagane)

    Instagram

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Nr telefonu kontaktowego (wymagane)

    Adres e-mail (wymagane)

    Dane do wystawienia faktury (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres (ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto) (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Nazwa firmy do faktury (wymagane)

    Adres firmy do faktury (ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto) (wymagane)

    Branża (wymagane)

    Wybierz jedną lub więcej edycji, na których chcesz się wystawić (wymagane)

    Zaznacz termin, aby zapoznać się z cenami stoisk.

    TARGI ROZMAITOŚCI ZIMA 29-30.11.2025 POZNAŃ

    Ceny stoisk w salach głównych (Expo + Foyer + Luna)

    Ceny stoisk w salach dodatkowych (Korytarz + Memo)

    W przypadku wyczerpania puli miejsc, proszę o przydzielenie mi stoiska w salach głównych:

    Wyposażenie stoiska

    Ilość krzeseł

    Możliwość wyboru lokalizacji

    (Cena stoiska zawiera powierzchnię wystawienniczą z dostępem do prądu bez wyposażenia)

    Promocja na naszym IG i FB

    (post zawierający zdjęcia i opis marki wraz z aktywnym oznaczeniem konta. Wszystkie treści będą przez nas pobrane z informacji podanych w niniejszym formularzu.)

    (Podliczenie kosztów znajdzie się na fakturze, która zostanie przesłana po zakończeniu zapisów na adres e-mail podany w zgłoszeniu.)

    TARGI ROZMAITOŚCI ŚWIĘTA 14.12.2025 POZNAŃ

    Ceny stoisk w salach głównych (Expo + Foyer + Luna)

    Ceny stoisk w salach dodatkowych (Korytarz + Memo)

    W przypadku wyczerpania puli miejsc, proszę o przydzielenie mi stoiska w salach głównych:

    Wyposażenie stoiska

    Ilość krzeseł

    Możliwość wyboru lokalizacji

    (Cena stoiska zawiera powierzchnię wystawienniczą z dostępem do prądu bez wyposażenia)

    Promocja na naszym IG i FB

    (post zawierający zdjęcia i opis marki wraz z aktywnym oznaczeniem konta. Wszystkie treści będą przez nas pobrane z informacji podanych w niniejszym formularzu.)

    (Podliczenie kosztów znajdzie się na fakturze, która zostanie przesłana po zakończeniu zapisów na adres e-mail podany w zgłoszeniu.)

    Płatność podzielona na II raty

    Załącz zdjęcia przedstawiające swoją markę, które posłużą do jej prezentacji w naszych social mediach (układ pionowy, minimalna wielkość po dłuższym boku 1080px, bez elementów graficznych ani napisów, maksymalna wielkość pliku to 2 MB) (Jeżeli masz problem z przesłaniem zgłoszenia ze zdjęciami, wyślij bez zdjęć i skontaktuj się z nami)




    Opis marki do publikacji (max. 2000 znaków)

    Dodatkowe uwagi


    Do wszystkich cen należy doliczyć 23% VAT.

      Nazwa marki do publikacji (w formie, jaka ma być podana w materiałach targowych) (wymagane)

      Strona www (wymagane)

      Instagram

      Imię i nazwisko (wymagane)

      Nr telefonu kontaktowego (wymagane)

      Adres e-mail (wymagane)

      Dane do wystawienia faktury (wymagane)

      Imię i nazwisko (wymagane)

      Adres (ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto) (wymagane)

      NIP (wymagane)

      Nazwa firmy do faktury (wymagane)

      Adres firmy do faktury (ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto) (wymagane)

      Branża (wymagane)

      TARGI ROZMAITOŚCI JESIEŃ 4-5.10.25 POZNAŃ

      Ceny stoisk w salach głównych (Expo + Foyer + Luna)

      Ceny stoisk w salach dodatkowych (Korytarz + Memo)

      W przypadku wyczerpania puli miejsc, proszę o przydzielenie mi stoiska w salach głównych:

      Wyposażenie stoiska

      Ilość krzeseł

      Możliwość wyboru lokalizacji

      (Cena stoiska zawiera powierzchnię wystawienniczą z dostępem do prądu bez wyposażenia)

      (Podliczenie kosztów znajdzie się na fakturze, która zostanie przesłana na początku maja na adres e-mail podany w zgłoszeniu.)

      Załącz zdjęcia przedstawiające swoją markę, które posłużą do jej prezentacji w naszych social mediach (układ pionowy, minimalna wielkość po dłuższym boku 1080px, bez elementów graficznych ani napisów, maksymalna wielkość pliku to 2 MB) (Jeżeli masz problem z przesłaniem zgłoszenia ze zdjęciami, wyślij bez zdjęć i skontaktuj się z nami)




      Opis marki do publikacji (max. 2000 znaków)

      Dodatkowe uwagi


      Do wszystkich cen należy doliczyć 23% VAT.