TARGI ROZMAITOŚCI

Najbliższa edycja

06.10.2024

 

Lineup jesienno-zimowy:

06.10 / 30.11-1.12 / 15.12

Prowadzisz własny biznes? Pokaż go światu!

Może własnoręcznie wytwarzasz naturalne kosmetyki, może haftujesz portrety, a może żaden kaszmirowy sweter z drugiej ręki się przed Tobą nie ukryje i prowadzisz butik z perełkami vintage?

Dołącz do grona wystawców na Targach ROZMAITOŚCI – jedynych w swoim rodzaju targów designu i rękodzieła w Poznaniu.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NA TARGI ROZMAITOŚCI

Zapisy wystawców na ZIMĘ 2024 trwają do 22 października.

    Nazwa marki (w formie, jaka ma być podana w materiałach targowych) (wymagane)

    Strona www (wymagane)

    Instagram

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Nr telefonu kontaktowego (wymagane)

    Adres e-mail (wymagane)

    Dane do wystawienia faktury (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres (ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto) (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Nazwa firmy do faktury (wymagane)

    Adres firmy do faktury (ulica, numer budynku/lokalu, kod pocztowy, miasto) (wymagane)

    Branża (wymagane)

    Wybierz jedną lub więcej edycji, na których chcesz się wystawić (wymagane)

    Zaznacz termin, aby zapoznać się z cenami stoisk.

    ZIMA 30.11-1.12

    Ceny stoisk w salach głównych (Expo + Foyer + Luna)

    Ceny stoisk w salach dodatkowych (Korytarz + Memo)

    (Cena stoiska zawiera powierzchnię wystawienniczą z dostępem do prądu bez wyposażenia)

    OPCJE DODATKOWE
    Uwaga!

    Od tej edycji nie będziemy publikować tzw. zajawek o każdej marce. Jeśli chcesz zaprezentować się w naszych social mediach, zaznacz poniższą opcję:

    Promocja na naszym IG i FB (post i story zawierające zdjęcia i opis marki wraz z aktywnym oznaczeniem konta. Wszystkie treści będą przez nas pobrane z informacji podanych w niniejszym formularzu.)

    Możliwość wyboru lokalizacji

    Wyposażenie stoiska

    Ilość krzeseł

    Zdjęcia ze stoiska wykonane przez profesjonalnego fotografa (10 szt.)

    ŚWIĘTA 15.12

    Ceny stoisk w salach głównych (Expo + Foyer + Luna)

    Ceny stoisk w salach dodatkowych (Korytarz + Memo)

    (Cena stoiska zawiera powierzchnię wystawienniczą z dostępem do prądu bez wyposażenia)

    OPCJE DODATKOWE
    Uwaga!

    Od tej edycji nie będziemy publikować tzw. zajawek o każdej marce. Jeśli chcesz zaprezentować się w naszych social mediach, zaznacz poniższą opcję:

    Promocja na naszym IG i FB (post i story zawierające zdjęcia i opis marki wraz z aktywnym oznaczeniem konta. Wszystkie treści będą przez nas pobrane z informacji podanych w niniejszym formularzu.)

    Możliwość wyboru lokalizacji

    Wyposażenie stoiska

    Ilość krzeseł

    Zdjęcia ze stoiska wykonane przez profesjonalnego fotografa (10 szt.)

    (Podliczenie kosztów znajdzie się na fakturze, która zostanie przesłana na początku maja na adres e-mail podany w zgłoszeniu.)

    Załącz zdjęcia przedstawiające swoją markę, które posłużą do jej prezentacji w naszych social mediach (układ pionowy, minimalna wielkość po dłuższym boku 1080px, bez elementów graficznych ani napisów, maksymalna wielkość pliku to 3 MB) (jedno wymagane)




    Opis marki do publikacji (max. 2000 znaków)


    Do wszystkich cen należy doliczyć 23% VAT.