Title Image

Blog

Inspiracją dla sesji promującej szóstą edycję Back to Nature były pozowane portrety grupowe z Vanity Fair. Nasza koncepcja zakładała wykonanie zdjęć formalnych, których lata świetności dawno minęły, które są często niedoceniane, traktowane jako zło konieczne lub w ogóle pomijane. Ustępują

Z każdą kolejną edycją staramy się iść o krok dalej, odejść od schematów, pokazać, że tak naprawdę nie ma jednej drogi, jednego scenariusza ani jednej estetyki, która zarezerwowana jest dla ślubu. Same eksperymentujemy, czego dowodem jest przeniesienie jesiennej edycji targów

Tym razem przewodziła nam czerwień, żywa i odważna. W kwiatach, dodatkach, nawet w kolorze nieba. Czerwone auto (jaki model?) z historią w promieniach zachodzącego słońca. Do tego intymna scenografia z mnóstwem świec. Miejsce zaaranżowane niczym ołtarz, służące celebrowaniu miłości. Czekamy

Druga edycja Back to Nature, a więc i druga sesja. Tym razem miałyśmy ochotę na odrobinę szaleństwa i mocny akcent kolorystyczny. Gdzieś w otchłani internetu wypatrzyłyśmy parę szalonych tatuatorów, narzeczonych, cudownie zakręconych ludzi, wyróżniających się wyglądem, ale przede wszystkim totalnie

Zaczynamy cykl wpisów przedstawiających sesje promujące poszczególne edycje targów. Dzisiaj powspominamy nasze początki, a konkretnie naszą pierwszą stylizowaną sesję promocyjną. Nie można jej było wykonać w innym miejscu, niż we wnętrzu osławionej na całym świecie Stodoły Folwarku Wąsowo. Był początek